ביקשנו מעמרי שי, קופירייטר ביהושע\TBWA לנתח 2 מתוך מבול הפרסומות שכיכבו בסופרבול:
בשנה האחרונה הספקנו לראות את מאט דיימון מנסה למכור לנו ביטקוין ממאדים, ואחריו צונאמי של פרסומות קריפטו, מדוברות פחות או יותר, מוזרות פחות או יותר ואמינות פחות או… כן.
אז בניגוד מוחלט אליהן יש את פרסומת הסופרבול של eToro.
במבט ראשון היא נראית נכונה, אולי נכונה מידי, נקייה עד סתמית, עם תעופה כאנלוגיה לאופוריה של משקיע שמחזיק במטבע שנוסק, אבל מהר מאוד מסתבר שהעיקר כאן הוא לא מה שרואים והפיצוח כאן הוא בכלל השיר – שימוש חכם בקלאסיקה, הקורצת ל-To the Moon, משפט המוכר לכל מי שאי פעם צלל לעולם הביטקוין ודומיו, המתייחס לנסיקה, להגשמת החלום.
זה מה שקנה אותי בה, וזה מה שכנראה גם הרגיש הצוות, הישראלי ברובו, שהגשים חלום של לא מעט פרסומאים, והגיע לסופרבול.