Newsletter

אז מה היה לנו השבוע?

01

הפודקאסט שעצבן את ניל יאנג

עידן רוזן, מנהל צוות PPC ישירים ב-Ocean מספר

02

המלחמה בזירות אחרות

חברות בולטות בתעשיית הגיימינג העולמית התאחדו מאחורי הקריאה של ממשלת אוקראינה לחסום חשבונות של יוזרים רוסים ובלארוסים

 

Cool Stuff

הדרישות של דור ה-X: מותגים צריכים להתאים את עצמם דיגיטלית לקהלים שנולדו בסוף שנות ה-90 ותחילת ה-2000 (דור ה-X) בכדי להשביע את רצונם. 60% מילידי הדור הזה טוענים כי הם יעברו בקלות למותג אחר שיענה על הציפיות הדיגיטליות שלהם

אינסטגרם מוסיפה אופציות תיוג נוספות שידייקו ויציגו את תפקיד היוצרים בדרך הברורה והמתאימה ביותר

לינקדאין הוציאה פיצ'ר חדש 'Career Break' המאפשר בחירה בין 13 אופציות המתארות את הפסקת הקריירה שלכם.

גלו את הטרנדים הבולטים ביותר בטוויטר כפי שנצפו עד כה ב-2022

נטפליקס משיקה סדרת טריוויה יומית בשם 'Trivia Quest'. הצופים יוכלו לענות על תשובות בצורה אינטראקטיבית, בדומה לנעשה בפרק הספיישל המרתק 'בנדרסנאץ' שיצא ב-2019 בסדרת המתח-טכנולוגיה הבריטית הפופולארית 'מראה שחורה'

שילוב בין סביבתיות לאופנה: על פי ההערכות עד 2023 כ-27% מהרכב הבגדים בארון שלכם יכיל בגדים 'יד שניה', כך חוזים ב-'Boston Consulting Group' (תאגיד אמריקני בינלאומי לייעוץ אסטרטגי).

03

הכירו את "Allpriv"

חברה המספקת פתרונות אבטחה נגד פריצות סייבר למכשירים שמתחברים לעבודה מרחוק.

 

דילוג לתוכן