המלחמה בזירות אחרות
חברות בולטות בתעשיית הגיימינג העולמית התאחדו מאחורי הקריאה של ממשלת אוקראינה לחסום חשבונות של יוזרים רוסים ובלארוסים
הדרישות של דור ה-X: מותגים צריכים להתאים את עצמם דיגיטלית לקהלים שנולדו בסוף שנות ה-90 ותחילת ה-2000 (דור ה-X) בכדי להשביע את רצונם. 60% מילידי הדור הזה טוענים כי הם יעברו בקלות למותג אחר שיענה על הציפיות הדיגיטליות שלהם
אינסטגרם מוסיפה אופציות תיוג נוספות שידייקו ויציגו את תפקיד היוצרים בדרך הברורה והמתאימה ביותר
לינקדאין הוציאה פיצ'ר חדש 'Career Break' המאפשר בחירה בין 13 אופציות המתארות את הפסקת הקריירה שלכם.
גלו את הטרנדים הבולטים ביותר בטוויטר כפי שנצפו עד כה ב-2022
נטפליקס משיקה סדרת טריוויה יומית בשם 'Trivia Quest'. הצופים יוכלו לענות על תשובות בצורה אינטראקטיבית, בדומה לנעשה בפרק הספיישל המרתק 'בנדרסנאץ' שיצא ב-2019 בסדרת המתח-טכנולוגיה הבריטית הפופולארית 'מראה שחורה'
שילוב בין סביבתיות לאופנה: על פי ההערכות עד 2023 כ-27% מהרכב הבגדים בארון שלכם יכיל בגדים 'יד שניה', כך חוזים ב-'Boston Consulting Group' (תאגיד אמריקני בינלאומי לייעוץ אסטרטגי).
הכירו את "Allpriv"
חברה המספקת פתרונות אבטחה נגד פריצות סייבר למכשירים שמתחברים לעבודה מרחוק.