Newsletter

אז מה היה לנו השבוע?

01

מכירות פומביות יוצאות דופן

הסרטון הוויראלי החמוד 'Charlie bit my finger – again' שעלה ליוטיוב ב-2007 וגרף כ-900 אלף צפיות, הוסר מיוטיוב ונמכר במכירה פומבית בטכנולוגיה מיוחדת.
החידוש הוא שמדובר ב-'NFT' (non-fungible tokens) –
יצירת אומנות מבוססות בלוקצ'יין.

02

שירות VIP

טוויטר בוחנים שימוש בשירות מיוחד בתשלום בשם 'Twitter Blue'. בשירות הפרמיום שיעלה למשתמשיו 2.99 דולר בחודש, יפתחו פיצ'רים וקולקציות שאינן זמינות לקהל הרחב.

Cool Stuff

כאשר כל קובץ בתוך היצירה הוא ייחודי ובעל ערך משלו, ובכך זהות הבעלים על היצירה המקורית חקוקה ונשמרת. בתחילת השנה נמכרו הזכויות של הגיף המפורסם 'Nyan Cat' שעלה ליוטיוב ב-2011 בסכום עצום של כ-470 אלף דולר.

ספוטיפיי משיקים אירועי מוזיקה חיים בתשלום בסטרימינג, הכוללים את האומנים הבלאק קיז, ראג-אנ'-בון מאן, הבליצ'רס ועוד.

גוגל חוברים לשופיפיי ומאפשרים לכ-2 מיליון משתמשי פלטפורמת האיקומרס את היכולת להגיע לצרכנים דרך מנוע החיפוש של גוגל, ושאר נכסיה.

דו"ח שפרסמה סנאפצ'ט 'Snap Consumer AR Global Report 2021' מגלה כי מוצרים שמשלבים טכנולוגיית מציאות רבודה מביאים לגידול של 94% באחוז ההמרה. הנה הדו"ח המלא.

הרמדאן ברשתות החברתיות: פייסבוק משתפים תובנות נוספות על הדרך שבה גולשים חוגגים את חג הרמדאן המוסלמי בפלטפורמות השונות שלה.

03

הכירו את 'Neophyto Foods'

סטארט-אפ טכנולוגי קנדי היוצר מאכלים מבוססי צמחים השומרים על הבריאות ומתאימים לאנשים בכל שלבי החיים.

דילוג לתוכן